Thursday, July 17, 2008

Nove poslovne zavrzlame...

Restruktuirana mi je kancelarija... gledam Danijeli u ledja sto je fenomenalno ali i dalje slusam onu njenu fenomenalnu frekvenciju glasa pracenu slabim brundanjem koja konstantno ponavlja rec "moja macka". U 60% njenih recenica se spominje njena macka i koliko para ona trosi na njenu hranu i na potrepstine za macku. U sledecih 30% ogovara ljude u firmi koje ni ne poznaje i to vec pocinje debelo da para ushi ne samo meni vec i sefici koja pokusava da je ucutka ali je na tom polju toliko glupa da je apsolutno nemoguce smiriti. Ostalih 10% prica stvari koje su vezane za posao a koje ce kasnije rezultirati ogovaranjem ljudi i raznih sektora po firmi.
Sad gledam u Olju koje je fenomenalna zenica i sto je josh bolje pricamo istim jezikom s obzirom da je ona programer. Nova sefica nije losha ali malo se suvishe druzi sa Danijelom :D
Ljilja je otishla iz analize u kontrolu pa su mi uglavili josh 2 nova izvestaja a jedan sam vrlo brzo i elegantno uvalila sefici da ga radi... :D
Novi momenti... pored macke stigla je i da spomene svog novog momka koji je morao da se slozi sa njenom mackom kad je dosao u njen stan poshto je "momak prolazna roba a macka ce zauvek ostati tu" drugim recima... di mi je zid da lupam vugla! :)))
Uglavnom sam iskljucena iz njihovih razgovora i slabo komuniciram sa onom stranom kancelarije... sad kad postavim granicu, pa im uvedem vize i postavim zvucnu izloaciju... videce oni sta je el-prezidente.
Od jutros jedva drzim glavu na ramenima... bem ti pelinkovac... ali ipak Vladine zurke su uvek bile kvalitetne i masa je uvek bila dobro raspolozena ali sama pomisao da ce co'ek sad godinu dana biti u jebenoj Britaniji i da nece bit' nista od zurkica vec padam u depresiju... Mada... ipak je njegova mama ta koja pravi najbolje pite na svetu (ako ne racunamo moju mamu :) ) pa u globalu kad se sve sabere "VLADO ne trebas mi... bar ne josh mesec dva" :))) Kad sam vec kod farewell party-ja gospon Nikodijevic bi trebalo da odrzi jednu negdi... ne moz' da ode tek tako... ima da mu se smrznu jaja u onoj Moskvi ali niko mu nije kriv... ide momak u gastarbajtere. Nece ni Vlada nis' bolje proci... od vlage trunu jaja :D Ne znash kome ce biti gore...
Inace cisto da se pohvalim (ili da pocnem vec da kukam) juce sam sveze postala beogradjanka i vec me je murija legitimisala (bem ti kad sednem u auto sa ludakom koji nece da stane kad ga pajkani zaustavljaju nego pusti da ga jure) :))))
Nastavila bih ovo ali sad idem psihicki da se spremim za sastanak sa direktorom... koji je za 5 minuta

ljubim vas sve

No comments: