Wednesday, August 20, 2008

Couchsurfing i prikljucenija

Pre nekog vremena sam srela svoju koleginicu sa fakulteta, doticnu Anu Vulovic i kroz razgovor sa njom zakljucile smo da obe imamo veoma dosadne cimere i da bi mi mogle da poradimo na tome da ih ubijemo or ... sta god.
I onda smo nasle stan. I preselile se. I zivot je krenuo fenomenalno. Zivot je i dalje fenomenalan ali ostavlja posledice u vidu neispavanosti, podocnjaka, haosa u stanu i slicnih stvari. Trudimo se da sve dovedemo u red ali ne ide nikako...
Uselile smo se u taj stan 1.8.2008 i mislim da smo mozda 2 ili 3 veceri od onda bile same. Da li su to bili nasi prijatelji tu ili neki couchsurfer ili neko treci nije ni bitno... ali vishe tako ne ide. Jutros smo jedva izbacile surfera iz stana, mada ga nismo kompletno izbacile poshto je iz svoje silne skromnosti ubacio svoj vesh u nasu masinu bez pitanja da li to moze da uradi i rekao da ce popodne doci po ves... da nece mozda i da ga ja osusim na brzaka?
Prvo je dosao Eugene. Eugene je moj stari prijatelj iz Kijeva, covek u cijem stanu sam ja provela 3 noci i moj prvi host na pocetku mog bivanja na HC-u i CS-u. Posle toga je bio Srdjan, moj drugar iz NS-a, pa jedna jako dosadna amerikanka koja je samo zelela da gleda TV. Tu izmedju su se izredjali Sloba, Vukasin, Dragan, Jelena, Vanja, Maja, ... iskreno ni ne secam se ko nam je sve bio u stanu... Imam blagi utisak da ce nas gazdarica izbaciti iz stana samo zato sto ce joj komsiluk prijaviti da gomila ljudi ulazi i izlazi iz naseg stana sve vreme. A u medjuvremenu sam mogla da otvorim hostel koliko ljudi mi je trazilo smestaj preko CS-a. Samo za ovaj vikend vishe od 20-tak ljudi mi je pisalo. Dosadilo mi je vishe i da odgovaram na mailove a hostovanje ljudi je postalo pravi pakao poshto od nove godine nisam hostovala nikoga ko je bio bar malkice drugacije zanimljiv od svih ostalih. Mislim da me stari CS clanovi razumeju.
Za novu godinu su mi tu bili Rogerio i Anja iz UK i sa njima sam se super provodila, stvarno su fenomenalni. Fenomenalan smisao za humor, uvek raspolozeni... Posle njih samo kiksevi... koje sam na svoju srecu pozaboravljala... sad mi je ova amerikanka najsvezija... obishla je pola sveta ali je apsolutno nista ne zanima... na sva pitanja odgovara sa da ili ne i gleda u TV kao opcinjena. Ovaj amsterdamac nije losh ali cim je stigao poceo je da prica o seksu, pa dobro, kad te napadne peder iz Pristine svaki musharac bi pricao o tome ali kasnije se to nastavilo na ponude masaze Ani i meni pa je onda pitao Anu da li ce dobiti "good night kiss" itd itd... I Ana ga je, kao sto sam vec rekla, jedva izbacila iz stana jutros.
A veceras stizu Jovan i Cokostanglica, ovog vikenda je beer fest... ko zna koga cu josh ugostiti... Sledece nedelje ne hostujemo nikoga, cimerka i ja pijemo kafu, depiliramo noge, druzimo se sa nasim prijateljima, spremamo stan, stavljamo maske na lice, vezbamo, setamo po keju, Ana ce da sredjuje njen comp ako treba i pod pretnjom... Ako nekom treba smestaj... NE MOZE... osim Jovanu, Slobi, Coko, Nini, Vanji, Maji, Acketi, Franciju, Panonskom, Kristini, Jeleni, Ines... :)))
Ooooooo dodjavola :D

No comments: