Monday, August 11, 2008

lokalne peripetije

Konacno sam se u subotu nakanila da izadjem sa nekim drustvom i zeza je bila odlicna, pijuckala sam pelin, igrala, zezala se, pricala sa prolaznicima i prijateljima i u jednom trenutku kad sam se okrenula moja torbica je nestala, jednostavno isparila, oduvao je vetar ili neki sitni narkoman. Torbica sa kljucevima od kola, kuce, stana u Bg-u, novcanikom, usb-om, satom, mobilnim, karticom za ulazak u CP, ... i gomilom drugih gluposti. U novcaniku je bilo stvari koje su vredele vishe nego moj telefon ali kreteni to nisu znali. Policija mi je nashla novacnik sa dokumentima i karticama?! Koji kreten bi ostavio kartice :))) nashli su mi kljuc od kuce i stana i usb. Usb vredi 3 puta vishe od mog telefona. Tim sitnim lopovima stvarno treba odrzati jedno predavanje o vrednosti nekih stvari. Nemate pojima koliko sam se ismejala kad su mi policajci vratili USB i kartice. Eto, nasa opste narodna policija i radi nesto mada ni njima nije bilo jasno sta je EURO26 kartica. :D
Jedini zajeb su kljucevi od kola koji se nisu pojavili a imam utisak da ce to debelo da me koshta ako treba da menjam brave na autu.
Eto... presla sam hiljade kilometara i takva glupost mi se desi u rodjenom gradu...
Eto... i zato dragi moji ja bih vas molila da mi bacite ili mail ili porukicu na FB ili porukicu na mob sa vashim brojem telefona (od sutra cu imati isti broj) pa da se opet cujemo...
:D

No comments: