Thursday, September 4, 2008

Fini novi pasos


S obzirom da sam kupila karte za pizdince pa levo za mene i Zlobicu (Zlobica je najbolji dečko na svetu ali sta ću kad ima odlično ime za tepanje :D ) krenula sam da pravim novi pasoš pošto moj najlepši pasoš na svetu, ljubi ga majka, ističe baš tog famoznog 17.11. (baš kada sam kupila karte) pa rekoh, kad sam već kod pravljenja novog pasoša ajde da odnesem policiji i ginekološki bris, kuglice iz nosa, scan oka, dozu krvi... pa da uradim taj fini novi pasoš.
Od skoro sam postala beogradžanka sa Brda moram tamo da idem u policiju da ljubim guzice umesto da to obavim u Kikindi u roku od "dobar dan, mene treba pasoš, izvolte, fala". Elem, ta famozna policija na Brdu je jedna fina velika ustanova, rekla bih teški socio-realizam sa primesama moderne staklene umetnosti i sve pride zagađeno finim beogradskim smogom, gde samo jedna teta radi na šalteru za nove pasoše.
Procedura je sledeća. Digneš se u 7 ujtru, otrčiš na Brdo, nasmešish se, čisto dobronamerno, svim babama koje će sutra pandrknuti ali ipak im treba novi pasoš, a one te mrko pogledaju i blago zareže kao da su stale 1993 u red za ulje a ti se ugurala, zatim se povučeš par koraka čisto da sačuvaš živu glavu. E onda izađe iza šaltera ta jedna jedina fina teta koja uzme papirče i zapiše imena i ti, pošto si pustio sve babe pre tebe, dobiješ termin negde popodne oko 6, taman kad ti odgovara pošto krvnički radiš u pizdi materini (zvanoj Surčin) do 4.
Sledeća etapa zvana 6 popodne. Navrat nanos upadaš oko 6 popodne u tu istu finu policijsku stanicu na Brdu i uklaviriš da necesh doći na red još nekih pola sata pošto se upravo ufurala neka "imam duboki dekolte i imam debelu vezu" plavuša, sedneš na klupicu pored neke od već pomenutih bakica koja posle dubokog uzdaha koji opija, omamljuje i ostavlja bez daha bar 3 minuta počinje svoju tužnu priču o crkavici od penzije i stanu od 80kvadrata i kako nema za račune a pasoš tako skup i lična karta još skuplja a ranije su izdavali doživotne lične karte a sad... bla bla bla, bla bla. Bla bla unuk bla bla bla, 23 godine, bla bla bla, studira ETF bla bla bla, bla bla, lep visok pa vadi njegovu sliku a on mali i ružan ali baba je metar i želja za rastom pa je njoj i Dara bubamara pojam visine. I koji ce ti k***c pasoš baba? Di ćeš ti da putuješ? A onda baba nekim cudom spomene da je deda bio vojno lice a ona njena jadna mala kućica na Krku sad propada, ovi njeni neće da idu, zet ne vole Hrvate, pa će ona ići čim dobije pasoš... Eto, jadna žena. (Da sam imala neki zid, lupala bi glavom o njega ali svuda okolo su bili šalteri)
Kad te prozovu onda sediš kod fine tete u kancelariji sat vremena dok ona jednim prstom ukucava tvoje podatke u kompjuter. Pritisak skače, glava otpada fina teta cima nerve dok je gledaš kako ona to nežno ubija tastaturu na glanc novoj mašini koja radi a ne čuje se... ko čika Kuretov BMW. Onda se potpisuješ na nekoj elektronskoj mašini, pa udžeš u kabinu pa se slikuješ, pa daješ otiske prstiju (svih) na nekoj čudno svetlećoj mašini, pa...
Posle kad krenu da te 'apse nema "nisam ja".
Eto, dragi moji putnici, pripremite nerve za ceo dan cimanja... i još 30-tak dana čekanja da Zavod za izradu novcanica i kovanog novca izbaci iz mašine vaš fini novi pasoš. I onda će vam opet trebati vize... mada, da nema viza, bilo bi nam dosadno,ne bi imali o čemu da ćaskamo na forumu.
E da, ovo vam treba od dokumentacije za novi fini pasoš.

No comments: