Monday, September 22, 2008

Marina na godišnjem odmoru

Većina vas običnih smrtnika na ovom svetu ima samo 4 nedelje godišnjeg odmora (skratićemo na GO - što sam ja saznala da je uobičajena skraćenica za dotičnu temu tek pre nekih mesec dana) ali Marina, vaša cenjena, ima 8 nedelja godišnjeg odmora +-još koji dan. Znam da je malo nemoguće ali ipak neki od vas će me potpuno razumeti. Da vam objasnim... već smo spomenuli moju "omiljenu" i sad već veoma popularnu koleginicu Danijelu koja svojim milozvučnim tonom glasa i svojom nesvakidašnjom pojavom "ulepšava" svaki moj dan u "dragoj" mi kancelariji u mom preduzeću. Elem onog dana kad moja draga koleginica ode na GO a to je mojom srećom danas, tog dana Marina ide na GO. Doduše svi njeni gromoglasni planovi zvani Ibica, Tenerifi, Sardinija su propali ali šta da se radi... Nemate pojima kako je milozvučna tišina od jutros, koliko moje uši odmaraju i kako se smeškam. Jutros se opet nije refreshovao OLAP prodaje (pošto podatke o prodaji vučemo iz olap kocke koja se oslanja direktno na bazu i koja obično treba da se refreshuje u toku noći ali u poslednje vreme pošto su odjednom shvatili prednosti našeg dragog Pantelije 5.0. previše podataka ulazi u sistem pa se olap kocke ne osvežavaju same svakodnevno pa moramo da ih bijemo sami :D ) i ja sam tu operaciju izvela za 10 minuta u kompletnoj tišini pošto niko nije vrisnuo "a u pičku materinu, opet se nije refreshovala baza". Da dragi moji, moja koleginica narušava mir naše lepe kancelarije svojim prljavim i poganim jezikom i svojim beskrajnim ogovaranjem svakoga i svacega po firmi. Toliko se ponekad isključim iz svega što se dešava po kancelariji da mi nekad treba ceo minut da uklavirim da se Duška ili Olja obraćaju meni.
Tako dragi moji, Marina je ovih dana u stanju blaženstva, potpunog mira i beskrajnog uživanja.
A onih +-par dana je na moju krvnu sliku, tj. oduvek sam volela da budem dobrovoljni davaoc krvi a posebno sad kad se dobija još pride 2 slobodna dana na to... ma milina.... tako dragi moji budite dobrovoljni davaoci krvi, ne samo zbog dva slobodna dana već zbog ljudi oko vas kojima to zaista treba... mada i u nekim zdravstvenim ustanovama brže prelazite preko svih onih baba kad dođete kod doktora.

Ljubim vas sve...

No comments: