Monday, June 30, 2008

it's my party and I cry if I want to... :D

nista se nije promenulo u odnosu na juce...
ja se isto smejem, isto samo umorna kao i posle svakog vikenda kad se vratim iz Kikinde, isto sam popila za vikend... mozda cak i za nijansu manje nego sto obicno popijem... verovatno zato sto se nisam videla sa Sandrom... nas dve u tandemu smo bunar bez dna ... a Andjelka nesto nije bila raspolozena za tankovanje :))) opet sam na poslu, dodushe neke nove trke frke...
nista se nije promenulo... samo kalendar kaze da sam godinu dana starija... i stize mi gomila poruka sa "srecan rodjendan" ... sta cu popularna sam :)))
Da li se ja osecam godinu dana starija? Ne... josh od upisa na fakultet se ne osecam starija... samo mozda malkice pametnija... ali ne garantujem :)))
Zashto nikad ne stizu poruke sa "srecan ti josh jedan ponedeljak" ili "srecan ti dan kada pijesh samnom kafu" ili ... you get my point...
anyhow... hvala svima koji su se setili... i onima koje je FB podsetio... :))) i mene FB puno puta podseti za necije rodjendane... nije ni on tako losh
:))
ljubim vas sve

M

No comments: