Wednesday, April 20, 2011

bem ti nauku... :D

I konacno posle dve nedelje moljakanja i isterivanja pravde, dobila sam internet na poslu sa kojim manje vise ne mogu mnogo toga da uradim s obzirom da nemam ni access, ni pristup sherovanim diskovima koji zaposleni koriste, ni ERP-u ni gomili stvari koje bi mi mnogo koristile da mogu svoj posao lepo da obavljam. Nije mi lose ovde, zveram okolo, gledam sta rade, hvatam im greske, zveram, zezam, idem kuci na vreme za razliku od ostatka moje kancelarije. Moj posao je uglavnom taj da ja njuskam okolo i da gledam kako mogu da unapredim izvestavanje tima koji posao za 8 ljudi radi sa 3 clana od kojih jedan odlazi 1. maja. Prosle nedelje sam ostajala duze danima zato sto su oni radili neka silna proveravanja za najbitniji izvestaj a opet to im je bila 3 noc u redu da su samo po par sati odspavali pa je normalno da su najbanalnije sitnice propustali. S obzirom da ja gomilu toga ovde ne razumem, moja podpitanja su se pokazala poprilicno korisnim da bi se posao sto lakse odradio.
Ukoliko uskoro ne uletim u Sharepoint vode odlucila sam da se okrenem excel-u i accessu i mozda nekim drugim slicnim proizvodima i da prodajem sebe kao strucnjaka za to s obzirom da sam shvatila da ovde analiticari mnogo toga rade rucno posto nikad nisu koristili funkciju IF i ne znaju kako se ista koristi. Doduse ne bi mi to dugo bilo zanimljivo... kada bi prostudirala sve funkcije i sva izvestavanja opet bi ostala na istom, bila bi strucnjak za excel i izvestavanje ali to bi me samo dublje guralo u finansijske vode u kojima ne zelim da plivam. Nema ovde mnogo logickog razmisljanja, sve rade kako ih je neko tamo naucio i sve se radi po nekom ustaljenom rasporedu, svako zasto ima svoje zato ali kao u svakom prljavom kapitalizmu ima i ono "zasto to nije uradjeno juce?". Mene su doveli ovde da ove jadne robote naucim logickom razmisljanju.
Svom srecom juce sam imala sastanak sa jednim od sefova koji se lepo smeska i on je covek shvatio moje prave kvalitete i sad hoce da me prebaci u IT da se zanimam neki mnogo korisnijim stvarima sto sam ja oberucke prihvatila. Anyhow, sutra imam sastanak sa glavnokomandujucim i treba da mu iznesem moje obzervacije u poslednjih mesec dana i da vidimo kako cemo to da resimo. Ja treba da mu kazem kako su njegovi zaposleni glupi i pretvoreni u robote i da zbog toga nisu efektivni. Ne, nisu glupi samo ne razmisljaju svojom glavom a ja ne mogu i necu da ih ucim logici stvari. Mogu da provedem jos jedan mesec sa njima, da gledam kako rade izvestaje i da im dajem predloge kako to moze lakse da se uradi... samo se plasim da to ne bude uzaludno, da kad odem, oni da se vrate na staro... 

No comments: